den elfte april tjugohundrasju

Såja. Överskriften avklarad. Det är inte så satans lätt att vara fyndig så fort man ska skriva överskrifter. Men idag var en bra dag. Jag hade för det första sovmorgon...som jag inte använde. När jag vaknade la jag mig och åt godis och såg film.....fast det kanske ändå kvalificerar som "användande av sovmorgon". Jag var då inte alert. Sen ner på stan för att titta på folk och heja på bekanta och köpa hostmedicin.....för jag har hosta. Killen missade sin klipptid eftersom två vimsiga personer i kombination inte blir skarpare resultat. Men vi kilade bara över till nån annan salong. Det är alltid någon som har tid. Nu sitter jag på jobbet och har en smak av pesto i munnen. Smarrigt.

Har jag glömt rapportera något? I så fall tar jag det sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0