Emmans huvud

Det första som hände med huvudet idag var att det glömde bort saker och ting. En arbetskollega ringde och frågade om hon skulle byta av mig på skolan klockan 14 eller hemma hos brukaren. Själklart fattade jag ingenting. Men vi hade tydligen bytt. Jag jobbade för henne förra veckan.
Det andra som hände är att jag har bestämt mig att knölen på mitt huvud måste tas bort innan den blir för stor. Men då jag ringer till vårdcentraeln blir de arg på mig för jag måste ringa till min läkare och boka tid direkt med den. Men vem i fan är min läkare då? Jag visste inte ens att jag hade en egen läkare. Oh well...självklart får jag inte tag på honom direkt utan måste ringa mellan 8-9 på måndag. Jag tycker det är lite charmant ändå.

Fuck it all!! Jag ska göra en gryta nu. Jag är tämligen irriterad nu känner jag. Jag blir inte av med de där jävla möblerna för han kommer aldrig och hämtar skiten. Fan.

Kommentarer
Postat av: Mr Jim

Hej du, glöm inte att ringa på måndag och envisas!!! Så det blir gjort.

2007-04-11 @ 10:44:32
URL: http://autotragisk.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0