jag brinner av

Hur är det tänkt? Om jag ska laga en punktering på min cykel och jag helt enkelt inte får av gummit från slangen. Det enda som händer är att jag får mer och mer sår på händerna då skruvmejslar och stämjärn slinter. Jag kokar.
Drar i ilska ner på stan för att prata med proffs. Han själv behöver nått jävla specialverktyg och en massa råstyrka för att bängla av skiten. Sen sitter han och kikar på slangen ett tag och ropar sen på någon kollega. "Du Värnamo...när slutade de göra slangar?" På 50-talet" är svaret. Så charmant. Det var till och med nått satans ruttet snöre där nere som hade möglat ihop och orsakat en massa rost. Snören som blivit blöta och ligger mot plåt brukar göra det.

Nä....nu har jag tagit en liten paus från arbetet här eftersom det gjorde mig mordisk. Men nu kanske jag har fått mer tålamod på nått jävla sätt.

Here we go.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men se där! Det var väl inte så svårt?

2007-04-03 @ 23:36:09
URL: http://accordionaction.wordpress.com
Postat av: Emman

Vad? Vem där? vem skriver och varför? Hur långt är ett snöre?

2007-04-04 @ 11:53:18
Postat av: john

Men jag skrev ju in ett namn i fältet där man skulle skriva sitt namn... och det har jag gjort den här nu åxå... får se om det syns den här gången. Annars kan ju min URL ge vissa ledtrådar gällande min identitet.

2007-04-04 @ 12:52:30
URL: http://accordionaction.wordpress.com
Postat av: Emman

Ah! Hejsan John. Ja det syns denna gång ditt namn. Hur går det med din blogg?

2007-04-04 @ 22:04:05
Postat av: Lars

Bara för att svara på din fråga: Ett snöres längd är dubbla avståndet från mitten till ena änden.

2007-04-04 @ 22:21:26
URL: http://harhund.nu
Postat av: john

Jo då, bara bra, tackar som frågar. Det går stadigt framåt, tyvärr har jag mest tänkt på layout, html-kod och sådana halvbögiga grejer. Så innehållet har väl fått stryka lite på foten. Men en sak i taket så blir det nog bra.

2007-04-05 @ 09:38:08
URL: http://accordionaction.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0