joråsåatteh

Vaffan!! Vad är det jag håller på med?? Samma snubbe som ville ha bråk då jag var ute med Ida var igång igen i afton..å vad värre är att jag skulle  stoppa igen. Egentligen tyk´cker jag att det inte finns mer tillfredsställande saker än då män med svallande testosteron pucklar på varandra. Jag borde låta dom hållas. Istället skulle jag få dem att tänka efter och de lungade faktiskt ner sig. Vad hände då? Jag får skäll för att jag är snäll, snygg OCH upptagen. Int i fan är det något negativt. Självklart är jag upptagen med de kvaliteér jag innefattar.
Skumma pojkar. JAg förstår mig inte på hur de funkar. Pojkar är skumma. Jag är dyngless på att höra diverse pojkar prat aom hur konstiga tjejer är när det är DOM som är sepe.

Min stavning är åt satan. . men jag har fått gratis öl hela kvällen. Jag var snäll och sopade inne i rökrummet.
Jag är slav. Do with me as you please....tills jag blir less och säger ifrån. Dumma pojkar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0