Ond påsk

Ids inte bry mig om att göra som alla andra. Omväxling förnöjer och därför hoppas jag lite olycka över alla till påsk. Men bara sådär lite lagom. Ni kan väl ha tandvärk eller få ett papercut. Kanske tappa bort mobiltelefonen och tvingas ringa till er själv för att hitta den. Eventuellt obekväma underkläder. Såna där som skär in. Det var ju trots allt..ja..vaffan var det nu man firade påsk för egentligen? Nån dog? Så hedniskt!

Här drog vi ut till stugan för att premiär sova över. Det var väl sisådär. Ganska pissigt väder ute så vi kunde inte grilla ute. Vi eldade för fulla muggar inomhus istället. Pojkvännen gled in i nått sorts koma och befann sig oftast liggandes. Men det är fan så det är i stugan. Personligen har jag upptäckt att det tar några dagar innan jag aklimatiserar mig. Jag blir överjävla uttråkad först och dricker bara för mycket kaffe. Efter ett tag kommer jag ihåg att det faktiskt inte SKA hända något. Kanske att nån fågel badar eller att det regnar. That´s it. Nu hann jag inte aklimatisera mig eftersom vi var där  en natt bara. Men det kommer. Vi spelade kort istället och det var riktigt jävla roligt. Självklart förlorade jag så kraftigt att alla trodde det var ett skämt, men det var det inte. Men jag är lika glad ändå. LIX!!

Nu vankas det strax jobb när.

Kommentarer
Postat av: Lars

Jag har hört att det firas för att någon blev uppspikad på ett kryss för ganska länge sen. Man kan ju hitta vettigare anledningar.

2007-04-08 @ 19:59:13
URL: http://harhund.nu
Postat av: Emman

Lars: Jaha! Hedde dom upp han på ett kryss. Skumt

2007-04-09 @ 18:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0