teknik

Ibland blir jag fan jävligt irriterad på mig själv och att jag är så satans sämst. Jag håller på och försvårar tillvaron med förlegad teknik som dessutom är rejält långsam.
Ska försöka boka tid hos läkare som jag skrev tidigare. För att få komma dit måste man boka tid antingen genom att ringa eller maila. Jag blir irriterad för att telefontiderna är så korta och att jag jobbar båda dagarna man kunde ringa på nästa vecka...men det där med mail trillade bara bort. Men i morse skrev jag ett litet mail ändå. Jag fick svar jättesnabbt av Dr Larssons sekreterare. Det var ju smidigt som själv fan. Varför håller jag på så där? Dumma Emman. Nu är det bara en tidsfråga innan knölen är borta. Det värsta är att den ömmade igår. Då blir jag nojig. Inga knölar på min kropp får min tillåtelse att ömma. Ska de sitta på mig ska de fan hålla käften.

Jag ska snart fara och hämta ut en bok nu som handlar om kvinnor porr och feminister..den verkar onekligen spännande. Förövrigt har jag stay ups på mig idag. Känns styggt. Nu kan jag gå runt och se mystisk ut och ingen förstår varför.

So long fuckers.

Kommentarer
Postat av: Mr Jim

Oho, vad trodde dom om knölen då? Den måste bort!!!

2007-04-12 @ 12:44:51
URL: http://autotragisk.blogspot.com/
Postat av: Emman

Mr Jim: Dom har ju inte undersökt den än men tanten jag pratade med i telefon då jag fick Dr Larssons mail och sånt lät oroad då jag sa att den växte. Hon ville som veta hur stor den var. Dom får väl se och bort ska den. Du måste hänka annars kommer jag att kräkas och svimma.

2007-04-13 @ 12:49:10
Postat av: Lars

Den där boken du ska läsa, kan den tänkas vara skriven av Petra Östergren som var med i Carin 21:30 häromveckan? Det diskuterades Porr och Kjell Bergkvist var med.

2007-04-13 @ 13:52:27
URL: http://harhund.nu
Postat av: Emman

Vafan Lars! Jag skriver ett inlägg å ser om det försvinner.

2007-04-13 @ 19:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0