on top of it all

Jag har blivit sjuk ...igen. Det känns som att jag var det nyss för det är samma sjukdom. Ont i halsen och kan knappt svälja. Jag kanske kan bli cool och endast spotta hädanefter. Sov som en kratta i natt och blev så jävla satans rädd då jag hörde någon som slet i dörren men sen måste jag ha somnat för jag hörde inget mer. Då jag vaknade senare såg jag att det lyste i hallen och då blev jag rädd igen. Så jag traskade upp. Tänkte kanske överrumpla inbrottstjuvarna med en nakenchock för jag glömde klä på mig. Så smög jag ut i hallen och märkte att lillebror hade kommit hem. Han skulle egentligen inte göra det så det var kanske därför jag reagerade. När jag nämnde att jag blev så rädd då han kom hem i natt förklarade han att det var endast en timme sedan han kom hem. Jag såg nog för konstiga fimmer innan jag somnade igår för jag drömde att jag var på ett skepp som hade burar med monsterdjur i. Innanför dem hade vi en massa människor i sängar som skulle fungera som något slags populationsmaskiner. Jag antar att människosläktet var utdött och vi skulle rädda dem. Givetvis ska någon gå in till ett monster i buren för att göra något och han blir attakerad så jag dödar både monstret och människan. En jävla massa blod överallt, men i drömmen är jag van vid det så jag reagerar inte. Jag tycker bara det är onödigt och jobbigt.
Med detta i åtanke är det kanske bra att jag äntligen bokat tid hos psykolog eller kurator ikväll. Jag vet inte riktigt vilken titel hon har som jag ska prata med. De var jävligt snabba med att hitta hjälp de där Falc Heathcare. Det gillar jag. Igår var ingen bra dag heller. Jag försökte prata med mamma med nagativt resultat. Jag hälsade på pappa och kunde konstatera att han inte är bättre..snarare sämre. Sen är det tre dagar kvar innan min älskade Lotus ska få testa en ny familj och det svider som satan. Varenda gång jag ser ett snällt sjur som visar lojalitet och är gosigt kommer jag att kräkas.
Imorse ringde också en arbetskamrat och frågade om jag ville följa på en föreläsning imorgon om självkänsla. Den är Mia Törnblom. Jag antar att det blir bra för jag sa då att jag ville hänka.
Nu ska jag ta tempen och efter det eventuellt knapra någon alvedon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0