helgplaner

Har just varit och hälsar på papsen på lassa. Han hade yrat så jävulskt igår. Drömt att han var hemma igen och att mamma skulle ta bort hundarna så han var lite förtvivlad. Men vi lovade honom att allt går bra och att hundarna inte ska någonstans. De sitter här och ylar. Sen fick han ont, tog morfin och somnade. Så vi for hem igen. Det känns bra i själen. Han ringde och hade tråkigt så han ville ha lite tidningar. =)
Då kom vi på att vi ringer hit mamsen i helgen också så sover hon här tills på söndag då det är farsdag. Köpa god mat och gött vin. Hell yeah! Hon får ta lillebrors eller min säng. Det spelar absolut ingen roll. Det här tror jag blir underbart jävla bra alltså. Fy fan. Jag känner mig som en liten ängel. Jag är bäst.

Kommentarer
Postat av: Mr_Jim

Se vad prövningar kan göra för en familj, det är fint skrivet allting. Och ja, du är en liten ängel :)
Blir det nån bastu fastän ni har besök? Fast det verkar som det ska vara korre-fest ikväll eller imorrn, inte bestämt än och jag misstänker att jag ska jobba på NH antingen ikväll eller imorrn. Typiskt mitt liv således, allting är en enda stora oreda ;)

2007-11-09 @ 14:30:55
Postat av: Emman

Mr_Yim: Nja..jag tror vi skippar bastun mest för att hundarna uppenbarligen inte går att lämna ensamma någon längre stund. När vi gjorde det igår för att hälsa på pappa var det ett jävla liv när vi kom tillbaka. Det får bli någon annan gång istället. Idag ska vi på rusta istället för morsan är sugen på julgrejer. Haha..du har det inte lätt med plikter att fylla överallt. Ha en skön helg.

2007-11-10 @ 11:06:45
Postat av: Mr_Jim

Ingen promenad idag? Låter som ni har fullt upp iallafall. Passa på att laste lite skit på morsan din :)

2007-11-10 @ 11:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0