Livet med hund(ar)

Stååånk. I morse då jag vaknade så sova jag fortfarande...än fast jag rörde på mig och såg vaken ut. Men det var en synvilla. Ut med vovvarna som var pinkanödiga. Jag kan dock erkänna att den promenaden var skön. Jag minns hur jag gjorde förut då jag traskade ut i pyamas och tog bara på mig en mössa och jacka typ. Oh well. Sen fika och sen iväg till jobbet för att träffa en tjej som verkade minst lika dörska som jag. Vid 13 var det i alla fall tupplursdags för oss båda. Så jävla skönt. Jag måste ha snarkat och dreglat och legat som en ostkrok...fast ett S...ja. Gott sov jag i alla fall.
Hem och mötas två två vildar. Jag dammsög upp en helt skog från golvet och tog sen en ganska lång promenad med lillebror. Det är lerigt ute kan jag säga till er som undrar. När jag skulle skölja av dem märker jag att Jilo aldrig kommit i kontakt med insidan av ett badkar. Han såg så jävla lustig ut i din obekväma ställning. Benen rakt ut så han nästan såtår på kanten och sen tokskakade han. Osympatisk jävel som jag är så gravade jag bara. Nu dras jag med två blöta hundar och det temperament de oftast får när de är blöta. Tanken verkar gå så här:
"Oh shit. Vad jag är blöt. Hur torkar man fortast? Jooo..genom att rya runt som ett jehu i lägenheten och busa. Så måste det vara". Jaja..nu blir det kaffe, mat och film..och inte i den ordningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0