arrivial of the queen

Det torde vara jag det. Jag har kommit på ett designen på min blogg är ohyggligt ful och irriterande. Kankse borde jag ändra den någon dag då jag är ännu mer prentantiös än jag varit idag. Jag har inte suttit på aschlet sedan 10 i morse. Hedersord!
Det började med att jag slutade jobbet 7 i morse. Har sovit fyra timmar inatt pga Link. Den jävuliten!!! Sen hem och se en film som gjorde mig deppad. Lillebror med sina känsliga storasysterkänselspröt kände på sig att något var galet så han drog med mig ut på promenad. Promenaden bar av ner mot centrum av staden där jag skulle köpa list och skaffa litteratur. Vilket jag också gjorde. Lillebror bjöd även på mat som grattis på födelsedan för tidigt. Gullunge. Sen tog vi faktiskt bussen hem. Upp med tätningslist som faaan. Jag var dönoga dessutom. Jag inbillar mig faktiskt att det drar mindre nu från dörren. Sen kom jag liksom igång bara. Maniskt nästan. Röjde ur både garderober och klädkammare. Skulle såga av en hylla men sågade mest i tummen faktiskt. Blod blandat med sågspån ser lustigt ut. Som ett litet konstverk. Hade det inte svidit som fan och kommit mer blod hade det fått torka....och nej..jag kom inte ihåg att fota den här gången heller. Men det var tjusigt. Tro mig. Vid rensning av garderober och klädkammare samlade vi ihop två TVÅ sopsäckar med kläder vi inte ville ha. Vi var ganska hänsynslösa i rensningen också. Koftor jag inte haft på länge fick fan åka. Nån annan jävel kanske blir lycklig av dom. Inte jag i alla fall. Nu ryms mina nya skor som om de fått en hedersplats i ovan nämnda klädkammare. Givetvis bytte vi också kläder hejvilt med varandra. Jag har många fula och konstiga kläder. Bland annat en limegrön basker....som jag givetvis kommer att ha på mig vilken dag som helst nu framöver.
Nu går det att gå in i klädkammaren och vända på sig för att sedan gå ut igen.
Ja.....lyssna på det här; jag har till och med rensat verktygslådorna som jag givetvis har två av. Det går inte att ha kontaktlim där eller härdare eller vad det heter (ni vet sånt där som luktar smaskens) för då smälter plasten av ångorna. Sen slängde jag allehanda skruvar och brickor och spikar och sånt jag inte visste vad det var för något. SEN....och nu kommer det kanske sjukaste...så dammsög jag nere i lådorna för där var det smuts och skräp. Vem har renast verktygslådor? Jo JAG!!!!!! Hejja jag. Jag har inte någon psykisk störning..nähä då. Känner ni för att leka amatörpsykologer och analysera mig och mitt beteende så håll till godo.
Tja..nu är jag egentligen färdig med all min röjning och det återstår bara att få hit en bror med bil som kan forsla shit på bänggropen (som jag trodde det hette då jag var liten).
Imorgon fyller jag år och blir gammal. Jag ska fira det med att jobba ett 24 timmars pass. Vill någon gratta så nås jag endast på mobil.
Nu ska jag försöka ändra design på min ruttna bloggjävel. So long fuckers.

Kommentarer
Postat av: Mr_Jim

Vilken film? Grattis i förskott!

2007-10-30 @ 19:45:08
Postat av: Emman

Mr_Jim: Det var den där Darling. Den var fan inte OK. Återigen var det ett jäääävligt öppet slut och jag är fruktansvärt missnöjd med bruttan. Hon har så många fel. Men det har gått över nu. Jag har städat...som faaaaaaaaan.

2007-10-30 @ 21:10:32
Postat av: Anonym

Hmm kan det vara mej du syftar på måntro? Jag görne.
Kolla här.. lillaloa.blogg.se
Tro det eller ej
Vi hörs och ses tanten. Gå och bada. du luktar surt

2007-10-31 @ 17:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0