boktips

till mig själv. Cormac McCarthy - The Road och All the pretty horses.

Ser det på TV nu och vill komma ihåg det. Nog för att jag redan har en hel del litteratur att ploga igenom, men de tar snabbt slut. Jag älskar författare. Deras jobb är att underhålla mig.
Nu sitter jag och funderar på att rapportera min mardröm även här..men jag ids inte. Den var läskig och handlade om ormar som bet mig i slow-motion. Ont gjorde det och jag var rädd. Analysera gör jag någon annan dag.

Rollspelet igår var skitroligt och massor hände. På en och en halv timma hade vi ryat runt rejält. Dock efterlystes mer markerat rollspelande i karaktärerna,,,men det kanske kommer. det blir oftast så att när man har ett problem att lösa blir det svårare att spela en roll och koncentrera sig på problemet istället. Så blir jag i varje fall. Vi skulle ha haft Bulldog där. SL tyckte att vi var väldigt noggrana i våra undersökningar också. HAn tyckte bara det var roligt att se hur vi tänkte. Vi är ju för faen poliser.
Sen fick jag grundkurs i Magic kortspel. Jag kan grunderna så nu saknas bara spel. Det lär ju hinnas med. Jag kan inte poängtera nog hur roligt det är att rollspelsgruppen kommit igång nu till hösten och sen vintern. Brädspel och sen videokväll står på agendan framöver. Naaaaaajs. Jag gillar dessa killar och tjejer rejält. Hejja ni. Ni är bäst.

Kommentarer
Postat av: Mr_Yim

Ja vi är fan bra fina ;)

2007-10-10 @ 13:26:18
Postat av: Anonym

Mr_Yim: Ja och dessutom förstår vi vikten av ödmjuket medan vi är som bäst. Varje dag får jag brev från beundrare som vill vara med i vår bäst-klubb men ja ba "nä" å dom ba "fan" å ja ba "såatteh".

2007-10-10 @ 22:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0