gammmkärring och stolt

Födelsedag idag minsann. Jag vet inte varför jag insisterar på att informera alla om detta. Jo...det vet jag visst....för att det är roligt att få en massa grattisar i textform...för de flesta kommer just i textform. Joel började nästan gratta mig men så plötsligt kom han på att han skulle ringa istället. Sen ringde även mamman och pappan. Imorgon ska pappan in på någon form av undersökning och den femte blir det operation...om de inte ångrar sig igen. Jag vet inte rikgit hur det ligger till på den fronten. Raskt över till något annat.
Idag på jobbet var vi på skolan och jag fnittrade i smyg för alla börjar ha tentaångest och sånt behöver jag inte tänka på. Hur var det nu igen? Skadeglädje är den enda sanna glädjen? Så måste det vara. Sen fick jag fika med tjusiga flickor som kom på att de gått halva sin utbildning nu..eller igår natt vid 24 var det halvtid. Grattis till dom. Om jag behöver tillkalla min advokat i framtiden när jag hamnar i knipa är det Ida jag ska ringa då antagligen. Då kommer hon rusande som en projektil. Jag lovar.
Sen fick jag gå hem en sväng och slappa för jag behövdes inte ett tag. Men nu är jag här. Kvällen är snart slut och jag ska luta ikull mig inom kort.
Åh så fruktansvärt sanslöst inlägg. Jag tror fan det borde vinna något pris som jag inte ids dela ut.
Vaffan!

Kommentarer
Postat av: john

Hoj! Och grattis i textform på fylla år dagen! Eller? Jag blev lite deppad när jag fyllde 28. När man klarat av år nummer 27 så är det nämligen helt omöjligt att dö den äkta rockdöden.

Och grattis till nydesignen med. Ljusare, bättre och mer lättläst på nå vis. OK, lite mer mainstream, men det finns ju en anledning till att enkla stilrena svartvita varianter är vanliga. De är snygga och funktionella.

Och satan i gatan vilka planer jag lade upp för vår kära spelförening när jag satt på buss/tåg till Gästrikland i dag. Om jag och Jimmy kan fortsätta turas om på det här viset kan det bli en sjujävla fortsättning på året (och början på nästa).

2007-11-01 @ 23:31:34
URL: http://accordionaction.wordpress.com
Postat av: Emman

John: Tackar tackar. Jag är inte deppig över att jag blivit 28 än..känns det som. =) Det kanske kommer om ett tag. Det gäller bara att omge sig med personer som alltid är äldre än en själv så förblir man purung. =) Nu ska jag och Jens vara hudvakter i två veckor framöver dock för pappa blir inlagd på lasarettet. Vi får se hur det går med rollspelning då och allergier. Hur som helst så har vi ju uppehåll ett tag då du och Jimmy ska ut och resa. He ordnar sig nog. Jag har också höga förhoppningar och är eggad. =) Weehoo!

2007-11-02 @ 13:27:37
Postat av: znooks

Klart jag gör! Fast du kommer förmodligen inte ha så stor nytta av mig rent juridiskt, menneh.. vi kan ju fika?

2007-11-03 @ 14:12:46
URL: http://znooks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0