Nördis

Skön helg hemma i byn. Onekligen. Fest igår hos kusin Simon där det blev abborrmetardans och gorkavisan så det sjöng om det. Jag har träningsvärk i magen idag av skratt. Kom på idag att jag mest suttit och pratat med bröderna hela aftonen. Sen blev jag dyngtrött och gick hem och la mig på den fina madrassen som mor och far köpt från tv-shop. De verkar gilla tv-shop mina päron. Genom åren har de hunnit köpa..ja..vaffan hette den? en guttaperkamoj som jman satte på dammsugaren åsså klippte man håret med den. Suckcutter borde den ha hetat. Sen blev det en sån silverstar som man rengör silver med. Den funkade skitdåligt förresten...så även suckcutter. saxarna blev slö och håret slets fast inne i ovan nämnda guttaperkamoj. Sen var det dags för en moj man sätter fast på kroppen som skickar små el-stötas och VIPS är man smal som en vidja..eller nått sånt. den är skönt som massage grej..men int i fan kan man träna med den. Så senaste inköpet. Madrassen. men den funkar faktiskt. hur länge återstår dock att se. Hundarna har ju varit där och hjälpt mig bädda komfortabelt både en och tjugoåtta gånger. Gräveligräv. Idag har jag en jäääääävla massa pengar på kontot. Storebror har betalat bilen. Jag blir bara nojjig och vill ha bort pengarna..men jag börjar ändå planera lite smått. Lite roligt är det ju med tja...nt färg på väggen och nya träningsskor. Min är från 1997 kan jag ju tillägga. Jag ringde även till studievägledaren för genusvetenskapen och hon avrådde mig i stort sett frn att börja kursen. Jag insåg att hon har jävligt rätt. Jag komer inte att orka. Jag nöjer mig med populärkulturen som är helt nätbaserad. Roligt är att studievägledaren för DEN kursen är en gammal etnologilärare och han kände igen mig. Weee...jag är viktig. idag har jag minglat i säkert 45 minuter med systrarna Thavelin-Storm och uppdaterat och uppdaterats i vad som händer. den yngra av dem ska flytta till tjottahejti av nån anledning å den äldre är nyförlovad och tok-kär. Så najs. Imorgon drar vi hem till stan igen för att spela en massa Biochock. Sånna är vi. Jag ska även inköpa ett...vaffan heter det? Gameboy DS? Kanske? Då kan jag spela phantom hourglass. Yepp. Jag har även minglat i Sävar och surrat med trevliga pojkar. Så najs. Det var allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0