Gå hem innan ni går och lägger er

Jag får min lägenhet på torsdag. Jag hinner inte titta på den för jag måste jobba ett pass men på fredag och lördag och söndag hinner jag vara där hela tiden. Hmm..fast jag ljög för jag ska ut med brudarna på lördag tydligen. Jag har blivit adopterad. YAY! Pengar som jag trodde jag skulle måsta spendera på dubbel hyra jag inte räknat med kan jag nu istället spendera på färg till väggarna. Det känns skönt för jag vill fan inte ha ett orange hem. No way! Nycklarna kommer att dimpa ner i min hand vid 10 på torsdagen så egentligen hinner jag dit en sväng innan jobbet börjar, men jag orkar inte traska. Nu börjar det på allvar således. En flytt som jag skuffat undan till mitt undermedvetna. Jag orkar inte räkna upp alla drömmar jag haft som handlar om att jag tömmer lådor i panik för det är bråttom eller bär saker som jag håller på att tappa. Jag behöver inte heller försöka mig på någon amatöranalys för jag vet vad det handlar om. Framtid. Några pappadrömmar jag jag dock inte haft på några nätter. Det beror på att jag tröttar ut mig fysiskt istället. Träning is the shit. Igår hade jag en underlig energi i hela kroppen som varade hela passet ut. I vanliga fall brukar jag börja kinka de sista varven som instruktören kramar ur våra kroppar, men denna gång skuttade jag hela timmen som en vettvilling. Några av de pengar som jag nu helt plötsligt inte måste lägga ut på hyra ska jag istället lägga på en massage hos ett proffs. Japp...det handlar om att unna mig igen. Jag och pappa har den dealen post mortum (för hans del). Hiva kaffe nu och sedan bege mit aschle mot BRIS. Min kungliga brukare sa att hon skulle tvinga hem mig en stund imorgon och kräver då att jag packar minst en låda med utensilier. Jag tror det är så ni måste handskas med mig nu. Tvång! Mer tvång och mindre valfrihet tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0