Standing Stanley

Har jag nämt att jag har ett nytt skrivbord? Mitt gamla var lika stort som ett slagskepp och rymdes således inte i nya lägenheten(som förövrigt känns som det enda jag pratar/skriver/tänker på och om) . Det jag ville ha skulle komma från IKEA och kosta 895 spänn. Det sved lite i pengapungen så jag kom på att exet köpte ju för bövulen ett sådant och han kanske ville byta med mig. Å det ville han. Vips så sparade jag pengar. Kan lägga det på southern comfort istället. Men i alla fall.....nu bor jag på nya stället. Stod och kikade på de få möber jag hade kvar och tänkte att med all tid jag har över så hinner jag ju pula över det. Ringde internet tanten i morse och internet blev fixat på momangen. I vanliga fall sitter det någon finnig "IT_ansvarig" kille och måste trycka på en knapp och därför är det brukligt med tre väntedagar. Men ICKET!!! Nu har jag dessutom tagit första duschen här. Det beror inte på att jag var smutsig utan för att jag frös som en dumjävel. Duschen är dum förresten. Jag måste leka arkitekt och få till det på något vis. Just nu är det en hylla som det ska vara schampo och andra pryttlar i och när jag har den i ryggen så når inte vattnet mig. Det är inte meningen att jag ska vara yoga expert bara för att två mig.
Nä nu ska jag jävlar i det spela tv-spel. Det är så man inviger in ny lägenhet. SKit i sprit och grejjer. Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0