Skål på er bonnjävlar! Imorron kör vi dynga!

Har så mycket fritid att hantera just nu. Inget mer jobb idag och sedan sovmorgon imorgon. När jag sätter mig ner och funderar så märker jag snabbt att jag inte tagit det lugnt på ett jävla tag. Helgen spenderades ju i byn och sedan var det julbord och rollspel och fan och hans kusin. Det märks även på min lya att ägarinnan inte varit i krokarna mer än korta (inaktiva) stunder. Det ser ut som skit. Jag vet vad ni säger..jag kan fan höra er era jävlar! "nämen så stökigt kan du väl ändå inte ha" men tänk för att jag kan det. Det är en cykel som tar upp hallen. I mitt sovrum kan jag inte se golvet. Vardagsrummet luktar illa på grund av mat som jag inte tagit bort bara för att...ja...ids inte. Ingen annan gör det åt mig heller och det är LÄTT det jävligaste. Mina hyacinter har blommat över och luktar numera på tok för sött. Jäst blomma. Går det? Sedan luktar hon som bor där inte direkt liljekonvalj idag heller. Orka duscha jämt och ständigt. Jag var fin igår och det kanske räcker för då var jag på julbord och folk runt omkring mig försökte ha aptit. Idag har jag ont i håret av allt shit jag stoppat i det. Det står rakt upp av sig själv och det finner jag en aning lustigt.
När jag får jullov som alla andra barn ska jag kanske experimentera i detta lite...dynga alltså. Jag hade en vän förut som nu har flyttat iväg och en gång hälsade jag på där. I Sverige tar man av sig skorna när man stiger innanför ytterdörren, men han sa åt mig att genast ta på mig dem igen för "han visste vad som fanns på golvet". Direkt så långt har det inte gått än. Men...i teorin KAN jag låta det gå så långt om jag bara känner för det. Idag känner jag dock inte för det. Jag har bara hybris och vet inte vad jag ska ta mig till all ledig tid. Jag tror det blir överslagshandling och så fikar jag bara limpmackor istället. Jag känner på mig att det var något väsentligt jag skulle rapportera om, men det är som bortblåst nu. Det blir så ibland. Jag får be om ursäkt igen.

Kommentarer
Postat av: fredrik

Jag ska bah läs först! 8)

2008-12-16 @ 22:19:08
URL: http://fredrik-d.blogspot.com
Postat av: john

Haha, den här bloggen blir bara bättre å bättre. Du verkar ha tappat 1T6 SAN. Minst! Och det är bara nyttigt!



Bortsett från att det stod en cykel i köket och jag höll på att slå mig fördärvad när jag snubblade över dammsugarsladden så tyckte jag inte det var så värst stökigt... såvida det inte degenererat totalt sedan i söndags.

2008-12-17 @ 02:08:50
URL: http://accordionaction.wordpress.com
Postat av: Emman

Fredrik: Du måste ju inte läsa allt. Det är en hel del svamel! =)



John: Jo..det har ju som blivit lite värre sedan i söndags. Hedersord. Min plan är att röja lite idag för det regnar (REGNAR!!) ändå ute.

2008-12-17 @ 10:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0