Dags att dra

Hmm...ja. Det har hört av sig en kvinna och det innebär förändring för mig. Inget är säkert förrän 08 imorgon men tills dess sitter jag på små nålar. Jag vill ut och hjula i det översnöade gräset..men det går inte för jag måste jobba. Jag får nöja mig med en kopp kaffe och leka lugn och vuxen.
Igår sysselsatte jag mig med praktiskt terapi i form av städ. Men inte hemma hos mig själv denna gång. Det är ändå ingen jävel som befinner sig på den adressen. Jag jobbar bara och lillebror är annorstädes. Istället manistädade jag hos en kompis. Det roliga var att det blev en jävla skillnad. Det finns inte en kvadratmeter som vi inte ryat på....fast nu ljög jag...för andras toaletter finner jag inget nöje i att rengöra. Inte ens i terapeutiskt syfte. Så idag är gråtattackerna minimala och jag är istället skönt fysiskt trött.
Dagens filmtips heter Gone baby gone. Jag låg och analyserade och funderade långt efter att eftertexterna rullat färdigt. Godhet/oskulsfullhet vs ondska/trasiga själar. Ska jag analysera något filmiskt i framtiden ska det bli den. Jag har ju redan anteckningar om det.
Nej...det trillade ut mer tankar än jag hade tänkt här nu. Jag håller på att lära mig själv tänka dem färdigt innan jag babblar om dem. Så får det bli.

Kommentarer
Postat av: bio

"ryandet" gav ju ett jävligt stiligt resultat som gör saker & ting betydligt drägligare =)
synn bara att det inte blev ngt "hjulande" idag....men det kommer...va så säker!!!

2008-02-21 @ 23:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0