the helg

Hemma i byn. Inte mycket röj. Vin drickning med brudarna och även en liten ettåring fick vara med ett tag. Hon var hur cool som helst och härmade alla man sade. Där hade jag kunna ha en lektion i svordommar men så får man inte göra har jag hört. Sen hem och låtsas att jag inte är bakis för vi hade ärenden i stugan på dagen. Mäta upp arealen på den och sånt. Ett tag kunde jag inte förstå hur jag skulle kunna hitta någon energi till ännu en fest på aftonen men det gick. Skillad och fan och jag har övat i många år. Förfest hos en trevlig Anna-Karin och där vimlade det av folk överallt i olika kategorier. Jag vet inte vilken jag tillhörde direkt, men det måste ha varit snyggingskaran elelr något sånt. Sen iväg till CC där man fick komma in gratis om man hade med sig en telefon. Hade jag nu varit bra på datorer hade jag kunnat lägga in en text som man klickar på så hade ni fått se två dårar som pratar i telefoner utanför CC. Det såg en aning roligt ut. Hejade på exet och hans tjej och sen in. Där var det kul ända fram tills idioten dök upp. Han är inte i ordning fan. Helt plötsligt stog han uppe på en stol och hällde öl på min polare rakt i håret. Vi slet tag i honom och vräkte ner honom på golvet. Tyvärr råkade han landa på en annan kompis men det hjälps inte. Sen jävlar blev det slagsmål. Det vevades på överallt och jag fick ett (mycket litet) slag på munnen och det var min signal till sorti. Jag är ändå så jävla dålig på att slåss. Brorsan berättade att det även varit slagsmål inne på toaletten då han stog och gjorde det man brukar göra där. En kille fick smäll och började gråta. Människorasen är intresssant låtsas vi. Idag är jag pigg som fan och har åkt hem til byn igen. Men imorgon blir det stan igen. Lägenheten är helt jävla sprängd och luktar otroligt illa. Lillebror ska fan sanera medan jag vilar. Nä.....vila sig lite nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0