accesskort

Jobb jobb jobbelijobb. Internet funkar på the job och det är positivigast. Negativt är att det är svårt att vara med på brädspel på en annan adress då man sitter och låtsas jobba på en annan adress....än den första man syftade på. Jo jag vet...jag har druckit för mycket kaffe och slungats hejvilt mellan sinnesstadier idag. Djup melankoli, eufori apati. Jag borde kolla upp symptomer för biopolär 1 och 2 samt borderliner för det känns lite som att jag hamnat i något. Som vanligt vet jag att det går över. Det är säkert uppmärksamhet jag törstar eller c-vitamin eller något annat trivialt. Men det är lite roligt att överdramatisera och så. Igår hämtades det en sänggavel från byn som jag (med hjälp) ska snickra på så att den passar mig egen bädd. Det tror jag blir överjävla bra. Värt att nämna är att min pappa byggt just den sängen så jag kommer att sova som en gudinna.
ÅHHH!!! Så här då; efter detta jobbpass är jag ledig i en vecka. SWEETNESS!! Första dygnen kommer att spenderas i byn för det har jag lovat. Men sen är jag tillbaka och ska....va.
Helt allvarligt. Den ledigheten ska spenderas till navelskådning. Vad i fan ska jag göra? Varför måsteframtiden insistera med att dyka upp när jag inte är redo? Å varför i hela helvete är jag aldrig redo? Jag är en mespropp. "Nä Emma. Du är vettig och stark". My ass. Istället för detta ska jag spela tv-spel. Gömma huvudet i sanden är mäktigt och fruktansvärt hårdrocksaktigt. Självförakt är nyttigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0