Döda mig!

Jag är klantigast och dummast. Var på rolig fest och efterfest och allt möjlig i helgen. När jag kommer hem märker jag att min mobil är borta. SUUUUUUUUUCKAAA!!! DummajävlaäckelEmma. Jag har beställt en ny nu och den borde väl komma snart. Får nytt somkort på tisdag också...men ändå. Det finns roliga sätt att spendera pengar på än att tappa bort dom. Sen var jag bakis på jobbet också och spydde två gånger för så fräsch och fin är jag. Nä...bara äcklig. Jag borde tvätta mig och skaffa ett jobb. Huvva. Jag lovar...ni vill INTE vara mig.
John!!! Som sagt...ingen mobil men om du går online kan jag skriva till dig där och säga JA vil kan planera rollspel idag...men....ja. Det går att ringa personlamobilen som jag snott med mig för att ha någon form av väckarklocka nu när jag ska upp tidigt tre dagar på raken...det är 0702084322..tror jag. Aja....döda mig!

Kommentarer
Postat av: znooks

Om någon ringer och flåsar i natt så är det inte jag.

2008-01-13 @ 17:46:38
URL: http://znooks.blogg.se
Postat av: Emman

Nä jag gjorde något ännu bättre. Jag pratade i den lånade mobilen så den fick slut på batterier så jag var lik förbannat utan väckarklocka. Men lillebror räddade mig. Hurra!

2008-01-14 @ 16:14:58
Postat av: john

Det där förklarar ju varför det var så svårt att få tag på dig. Trodde du hade gjort en så kallad "Jimmy"

Men fan... jag är ledig måndag och tisdag och sedan hela helgen. Hör av dig på ett eller annat sätt. Nätet är ju fullt av olika sätt att kontakta folk på, mail och bloggar och sånt. MSN kommer jag aldrig ihåg att sätta igång tyvärr...

2008-01-19 @ 20:22:52
URL: http://accordionaction.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0