kiss me kill me thrill me

Drömmar.
Två på raken. Jag drömmer först att jag vaknar och har tappat rösten helt. Jag kan inte prata och inte skrika. Lillebror jävlas rejält med mig och gör illa mig och jag kan inte ropa på hjälp Inne i köket hänger det stora tygstycken ned från taket.

I den andra drömmer är jag på ålidhem centrum som förvandlas till en båt med en jävla massa folk i små rum. Alla upptagna med sitt. Jag letar efter någon. Typ mamma eller min brukare. Plötsligt rör sig båten som om den befann sig i vild storm och det blir svårt att gå som satan. När jag tittar ut är vi på kajen hemma i byn och båten är nu en stor, gul sopbil. Ett monster (som ser ut som en kolsvart krokodil storlek XXXXXXXXXXXXXXXXL) springer mot mig. Jag hoppar ut ur sopbilen och monstret välter bilen som mosar benet på mig lite. Jag springer in för att gömma mig i skyddsrummet som finns där och märker att jag har ont i benet. Det är ett stort jävla sår där som är uppfläkt med hullingar och linor som krokat fast i köttet. Vaknar livrädd.

Analysera nu detta om ni kan. Jag har då chillat med psykologbesök nu eftersom hon tyckte att jag själv borde söka den utbildningen för jag "är så vettig". Jag håller som med henne. Alltså...jag är inte sugen på utbildningen tror jag, men jag är vettig Känner mig vettig och stark..just i dag i alla fall. Det har varit en bra dag. Fick min nya mobil. Den var fin. Killen som hjälpte mig var rolig och hade skön humor. Fikade sen med en polare i flera timmar och blev bjuden på fest. Hejja jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0