nothing but violence and fury within

Jag måste ha litteratur innan jag börjar bli destruktiv. Jag klarar mig inte utan böcker.
Idag glömde jag visst bort jobbet. Drog iväg på möte vid 13 och det slutade 15. När jag steg av bussen här hemma hade jag inte en tanke på att jag faktiskt slutar 17 och jobbpasset var därför inte över. Well well. Det han hända den bästa onekligen eftersom det hände mig. De skrattar bara åt mig på jobbet. Det måste bero på att de är glada att se mig igen. De har saknat mig. Ja. Enda möjliga förklaringen. De gillar mig för jag är bra på att möblera om. Jag är också bra på att skälla på chefen. Han är segare än sirap i slowmotion. Herrejävlar. Jag vill bara sparka honom i röven så det händer något. Vi måste få ny dator och nytt modem till jobbet. Detta är tokjävla väsentligt eftersom vi ska sköta allt via internet såsom byte av pass, övertid, sjukfrånvaro och bla bla bla. Nu ska karljäveln inte fixa dator till oss förrän ALLA hans arbetsplatser får datorer. Jööhhhkkk!! Det känns som att det kan ta tid. Idioti. Men det positiva är att jag fått löneförhöjning nu. De klagade som fan för att jag inte var med i facket så jag måste döda dom lite. Varför ska man egentligen få högre lön som personlig assistent om man är utbildad undersköterska eller något sådant? Det har ju inget med varandra att göra. Det är som att jag ska gå högre lön som skomakare för jag kan svetsa. Dumma jävla idiotisamhälle. Sen försökte samma tröga karl förklara för mig hur jag måste följa med min brukare om hon vill åka bort en helg och jobba konstant i flera dyng och inte få betalt för det. Men han har gett sig på sin överman. Det vill jag lova. Jag kanske måste döda honom lite. Tur det finns riktigt arg musik att lyssna på när jag känner mig förbannad. Annars hade möblerna flygit här i krokarna.
Nä satan också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0