tebax

Första passet på jobbet igår sedan....hmmm...november någon gång. Men fy fan vad bra det gick. Jag är ju så exeptionellt bra att jag inte glömt någonting. Fick min julklapp från chefen och det var tre glaslyktor varav den största är...jättestor. De ska få stå på balkongen eller något sådant. Inte sovit mycket inatt och idag är det ärenden som gäller. Ner på stan och tjoa runt. För tusen år sedan fick jag en reka av chefen för att införskaffa diverse utensilier till jobbet, men det har ju inte blivit av direkt. Kände ett milt stygn av dåligt samvete igår. Aja..ingen har ju dött av det. Ska även träffa min lilla psykolog idag och säga att jul och nyår av avklarade med bravur. Där också helt utan att dö eller ta skada. Jag är bara glad att skiten är över och att det är ett helt år till nästa gång. Kanske julen 2008 blir roligare? Ja..om jag gör den roligare så blir den det. Bestämt!

Nu har livet börjat trilla vidare. Inatt låg jag i flera timmar och tänkte på pappa men utan att gråta. Nedstämd sure, men ingen ihopbrytning.
Jag har mossa på hjärnan och ids därför inte skriva mer.
När ska vi spela rollspel? När ska vi spela rollspel? När ska vi spela rollspel? När ska vi spela rollspel?...ja...och så vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0