utan smärtstillande i 25 timmar försmäktar jagpå jobbet

Upptäckte det nyss. Ska jag överleva eller dö? Vi får helt enkelt se. Hur som helst så är det jävligtsynd om mig. Det känns också som att jag har en väligt knäpp, ung släkting som terroriserar mina vänner för att få reda på information om mig och/eller mina bröder. Kom ihåg att han är en liten gvadd. Det är bara att säga till honom som jag själv gjorde då han började ringa tramsiga samtal till mig. Jag sa bara att jag inte är intresserad av att prata med honom då han bara fjantar sig. då skärper han sig. Jag lovar. hööö...sen hade jag en satans massa mer att rapportera eftersom livet mitt tagit en rolig vändning, men jag väntar med det eftersom jag chillar. Men jag är lycklig och så där skönt pirrig. Nästa helg är det Nördis som gäller för att hälsa på vänner och bekanta och hjälpa till med diverse nödvändigheter. Satan...jag är helt yr och känner mig svimfärdig. Jag är inte i ordning. Slutar här nu och lutar ikull mig ett tag.


Kommentarer
Postat av: znooks

Vadå för rolig vändning? Brättabrättabrätta!

2008-01-25 @ 18:56:28
URL: http://znooks.blogg.se
Postat av: Anonym

Wohoo Hem till nördis! Du ska få en fet jävla kramh när du landar lilljävlasyrran

2008-01-26 @ 01:22:49
Postat av: Emman

Slida: I will not. Men jagkan däremot berätta att jag är sjuk som en gnu. Jag misstänker att sötis Frida smittat mig för vi går runt här som zombies. Ganska mysigt. Då behövs ju godis.

Jola: YEAH!!! Jag längtar faktiskt denna gång. Ska vi försöka hinna till Johanna då å kika på bäbis?

2008-01-26 @ 09:53:27
Postat av: Lilla Loa

Jäpp. Jag vill se avkomman med egna pliriga getögon och peta på ongen lite

2008-01-26 @ 15:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0