Att skalla spädbarn

Roleplay comin´ringt up. Hoppas det blir på torsdag. Hoppas hoppas och hoppas. *kniper ihop ögonen och håller tummarna råhårt* Inspirationen ska vara från Deadwood. Tur att Jimpy trixat in några sådana avsnitt i min lilla dator. Jag tror min dator börjar bli sjuk och krasslig. Don´t die on me darling. Jag gör så gott jag kan och klickar på de rutor som kommer upp...nästan alla.
Å satan vad träningssugen jag blev nu. Rätt låtar på stereon och en gnutta pepp i kroppen. Det är inte svart idag. Jag känner mig uppåt. Jag ska genast fira med lite kaffe.
Nä...vaffan....nu blev jag sådär distraherad igen....fucken..men..ja..jag skriver mer...sen..åhh..en fågel.

Kommentarer
Postat av: Mr_Jim

Hjälp med datorn? :)

2008-03-03 @ 17:41:58
Postat av: Emman

Mr_Jim: Jo alltså..jag måste köpa...något för min dator är så seg. Jag kommer fan inte ihåg vad det heter...men du vet säkert. Minne kanske? Kan det vara det? Det som gör att den blir raskare i alla fall.

2008-03-03 @ 18:20:19
Postat av: Jola

Jag tror din dator har 256 mb minne. standard idag är minst två gigabyte minne. Joda he behöffs.

2008-03-04 @ 02:17:11
Postat av: john

jups. torsdag it is.

2008-03-04 @ 02:23:07
URL: http://accordionaction.wordpress.com
Postat av: Emman

Jola: Tack. Jag visste väl att det var något sådant. Jäpp..och minne kostar ingenting va?

John: Heureeeeka. Jag är eggad.

2008-03-04 @ 07:33:51
Postat av: Mr_Jim

Ingen idé att köpa nåt nyare på den burken du har nu, den är så gammal. Isåfall köpa en helt ny som är billig. Mitt tips.

2008-03-04 @ 16:07:36
Postat av: Emman

Mr_Jim: Men det finns två andra burkar uppe på vinden. Du kanske kan kika på dem på torsdag för att se om det är något att ha. Jag hoppas att den svarta blir bra. Båda är ganska stora as. Annars kommer jag att slänga dem åt fan.

2008-03-04 @ 21:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0