well

Drömde om pappa igen. Vi skulle tömma stugan i fjällen och vi jobbade som blådårar för att hinna för när vi tömt färdigt skulle vi elda upp den. Jag står på huk och tittar i en låda längst ner i en lådhutsch. Då står han bredvid mig helt plötsligt. Jag säger åt honom att jag trodde han var borta men han svarar inte. Han tittar bara på mig...men det skumma var att han inte hade något ansikte. Sedan blev det bråttom igen för jag skulle skynda mig från vårt hus vi bott i en gång och iväg till en lägenhet för att hjälpa någon. Men det är oväder. På sidan om mig är det fyra tromber. En korsar plötsligt framför mig och får tre bilar att kollidera. I en liten röd bil börjar en kille att skaka frenetiskt så som spöken går ibland i skräckfilmer. Sen står en vän framför mig och har högläsning från ett brev jag fått där de säger att det inte blir något köp eller någotn försäljning av lägenheter. Jag är inte godkänd någonstans.
Vaknade och grät. Hur kan man göra annat?

Ja lappjäveln åkte upp igår. Jag har naturligtvis inte signerat den eftersom det är en våldsam idiot jag har att göra med. Några reaktioner har jag inte hört ännu och det kanske är positivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0