Låt kontemplationen göra jobbet

Jävla satan. Ont under brösten. När jag blir stor ska jag operera bort skiten. Jävla häng och släng. Antingen det eller panikbanta för då har jag hört att brösten åker först. De får inte vara med längre om de inte kan bete sig.
Jag vet inte heller om jag ska talka för att hålla torrt eller smörja för att mjuka upp huden. Det är ju sprickor där (observera pluralet).
Förutom det är det jävligt skönt med alla cykelturer jag tar nuförtiden. Till och från jobbet. När jag cyklar hem så tar jag i som fan också så att jag är helt slut och svettig när jag kommer hem. Sen dusch och frulle. Man skulle nästan kunna tro att jag blivit hälsosam. Jag kämpar fortfarande på med käk. Igår tvingade i jag mig äckelpäckel bara för att man måste äta och inte för att jag var hungrig eller ens sugen. Är det nu i veckan som alla drar på SRF? Hoppas det blir inställt på grund av trombvarning eller jordskred eller att alla artister ställer in..och spelar i Umeå istället.
Nä...jag är egentligen inte så bitter. Jag ska ju åka och hälsa på Niklas istället och kika på Metaltown. Det är också bra. Inget Volbeat men I alla fall Slayer. Jag kommer att rocka stjärten av mig. Samtidigt har böderna och Tomas bestämt sig för att ta båt´n över kvarken till Finland och lyssna på vad Paradise Lost har att sjunga om. Coolt..men lilla och storasyster blir ju nervklen och skulle vilja kräva obligatorisk flytväst. Pojkarna är coola och kommer att öla hela vägen dit. Eller så är det jag som sitter här och har grova fördommar. AH! Kom på att jag ska dejta Nathalie på lördag. JAg frågade chans på henne och hon sa ja. Nu ska jag bräda hennes pojkvän så det sjunger om det. Hejja jag. Nu ska jag dessutom få kaffe och sedan skulle jag iväg och göra något men jag kommer inte ihåg vad. Titta på när någon byter gummi på däcken kanske det var. Var det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0