aktiv kultverksamhet AB

I did it again...fast inte lika brutalt denna gång. Cyjlade hem och var mer hungrig än trött och tänkte att det här blir ba bulla å de planer jag har för dagen kan jag köra igång med så fort jag är färdig med att borta tänderna. Men så skulle jag bara läsa en tidning tvärt i soffan...och bara ha lite filt på mig och bara luta huvudet på kudden lite. SNARK!!! Observera dock att klockan "bara" äe runt elvasnåret och inte två i alla fall. Hoppet finns ännu. Jag är nämligen bra peppad på att baka de blåbärskakor jag började dregla över när jag och två kamrater tog fasligt lång promenad igår. Upp på berget där fröet las till SL´s kommande filmmanus. Det hade med död att göra och var ohyggligt likt den verklighet vi delade igår. Men jag ser ingen anledning att döda honom än. Däremot är det han som kan döda mig och de andra som befinner sig i fiktiva New York och inte har tagit oss till varken London eller Kairo än, men han verkar beslutsa att låta oss överleva prologen i alla fall. Åh..fatta att nästa år ska jag plocka blåbär i SINNE och sedan spara hinkar i frysen för sådana här impuls idéer. Nu måste jag altså till ICA och köpa blåbär för pengar. Det är bakvänt naaaaanting. Måste dessutom leta upp recept nu på julgodis som jag vill ha för att nästa helg blir en bra helg. Då ska jag baka dylikt med min mor och se om det är roligt eller inte.
Nämen för fan..upp å hoppa nu Emman. Sitt inte bara här.
Dagen visdomsord: akta er för att förknippa deppression med vanlig jävla PMS.

Kommentarer
Postat av: Christer

Inte vill väl den snälla sl'n döda oss, vi som är sååååå duktiga :)



btw jätteduktigt av er att promenera en massa i snö och kylan, själv satt jag bara inne.

2008-11-20 @ 14:41:22
Postat av: Emman

Det var som fan!! Stavar du med Ch? Det visste kanske inte jag? Jorå...det är andra gången vi spatserar lång och invaderar ett hem för att äta mat och då innebär det genast att det är en tradition.

2008-11-20 @ 18:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0