Go ape

Hm...råkade göra en mental supervurpa igår. Jag vet vad som orsakade den men det skriver jag inte här. Sen kom det fler saker i kombination som gav den förtärnade elden mycket mer bränsle. Jag tror till exempel inte att boken jag läste var bra för mig. Jag ska inte hålla på med existensiella förfrågningar just nu. De orskar bara panik och gör min paralyserad. Jag börjar bara tänka att inget spelar någon roll och får så svårt att se framåt. Idag är en bättre dag nu....den började lite halvsegt den också. Ögonen gick knappt att öppna för de var så svullna. Men nu har jag tränat och skuttat bort överflödig energi. Promenaden efter träningen känns minst lika viktig som själva dansen. När det småregnar som ikväll och jag går extra långsamt. Sedan har jag upptäckt att om jag INTE lyssnar på musik har jag en mindre benägenhet att bli irriterad. Sedan har jag även spenderat tid med Link idag. Han har dödat tre bossar än så länge och fick just grävarhandskarna. Japp. Sådant gör mig på bra humör. Nu får jag hoppas att jag gjort bort det här på ett tag. Jag bokar genast in massvis med träning. På lördag är det något sorts aerobics maraton verkar det som. På ett pass skulle man tvillra på med en stol. Jag är GRYMT sugen på att anmäla mig, men hur mycket kan en människa träna? Nu ska jag läsa bok och få upp lite värme under täcket.
Sådant är mitt liv. Jävligt upp och jävligt ner. Nu är det balanserat men inte i mitten...ganska långt ner. Äh.jag kan inte förklara ändå. Sod off!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0