Vinn löshår och analblekning

Det kommer en konstig känsla krypande. Jag har alltid försökt mota bort den för jag gillar den inte egentligen. Jag är för hård och tuff och håller inte på med sådant. Dessutom är jag en skeptiker och tror att även om den känslan kanske kan finnas så är det bara ett kort tag innan den byts ut till sin motsats. Men det kanske är värt att ha den ett litet tag än inte alls? Om man tar för givet att pojkar är störda i huvudet och inte kan bete sig så blir man inte så besviken kanske? Ut gångspunkten är att det kanske kan vara roligt i ett år. Eller? Är den ändå bättre att vara utan? Ja..jag vet..genusvetaren i mig råkade skrika till. Det är inte bara pojkar som är störda i huvudet för det är minsann tjejer också. Ja, ingen tvivel som saken men nu är jag inte homosexuell eller bisexuell och planerar därför inte därefter. Men det ser onekligen gulligt ut med små stula kyssar och ..ni vet....sån där riktig romatik. Den så det hissnar i magen och man mår nästan bara dåligt. JA! Tipptopp. Jag gillar i alla fall att titta på spektaklet på film och se när andra tindrar med ögonen mot varandra. Undra om jag ska öva upp tindrandet också?
Gaaah..nä...det går inte. Det är inte för mig än. Jag fortsätter vara iskall hårdrockare som går fram som en bulldozer och darrar endast i ensamhet.

Kommentarer
Postat av: Mr_Jim

Det här är en blogg som alla kan läsa, därför tar jag mig friheten att skriva vad jag tycker.



Du är inte iskall, det är bara att du försöker intala dig själv det. Så tror jag att det är.



Vad tror du om att gå och se den här (5 i DN, kolla trailern)?



http://www.sf.se/filmer/film?filmid=16002642



Eller kanske det här?



http://www.norrlandsoperan.se/default.asp?id=8270



Jag hade gärna sett Destruction Song men såg reklam för den tillställningen i DN efter att den gått klart. Den verkar grym.



Hej hopp.

2008-11-28 @ 16:48:28
Postat av: Emman

Mr_Jim: Fan! Tyst nu. Jag är visst kall. PAX!

Den filmen verkade grym men jag har inte tid i afton som sagt men gärna någon annan gång.

2008-11-29 @ 16:40:15
Postat av: Jolah!

Just det. istället för tindrande ögon och enhörningar och rosa moln så får dom två långfingrar och en mördarblick med tillhörande demonröst som säger åt dom att ruttna i ett skogsdike.

2008-11-30 @ 04:18:49
Postat av: Emman

Jolah! Jaföfan!! Kill! Must kill! The voices told me!

2008-12-03 @ 13:27:11
Postat av: fredrik

Du har ju inställning. Bra det!

2008-12-16 @ 22:23:55
URL: http://fredrik-d.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0