Nej jag är inte invecklingsförstörd

Blev less på allt och alla i går och bestämde mig för att göra illa värra genom att sluta snusa. På så sätt kan allting egentligen bara kännas bättre hädanefter förutsatt att jag fortsätter vara stark och hålla Mr Nicotine stången. Istället blev det promenad ner på stan och lånade böcker...eller...var det igår? Jo så måste det ha varit. Jag har slutat sova igen så dygnen glider ihop en aning. Vaknar dessutom av att jag inte andas, eller inte kan andas..eller..inte vill andas? Nä...det kan jag väl ändå inte tro. Damen som brukar gästa Montel på TV skulle nog mena att jag har en astral projetion (eller något som låter snarlikt). Då far själen iväg på en liten egen resa helt utan kroppen. Gallimatias skulle jag vilja påstå men likförbannat är andning och sömn inte i ordning. Abstinensen river min arma själ och jag borde sitta i ett mycket litet rum med madrasserade väggar vissta stunder. Andra stunder går det givetvis hur bra som helst. Hur tramsigt är det inte att hålla på med snus egentligen? Tra la laaaaah.
Istället har jag idag hunnit städa, möblera om, baka fralla, ta lång promenad igen. Duschat mina blommor och konstaterat att en av dem var full i...något som såg ut som små spindelägg. Eller var det mossa. Det var otrevligt i alla fall och jag hämtade klorin och skurade med. Jag tror inte blomman kommer att må bra framöver.
Jag ryar runt så gott det går i min lilla snedvridna värld och gör så gott jag kan som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0