Raveremixar av Cranberries

Det är vad som rullar på min playlist. Vissa dagar gillar jag fan sådan musik. Jag gillar rave och dylikt. Skumt!!!
I alla fall okynneshandlade jag på stan idag och fyndade både ett och annat. Jag tillhör ju den elit som aldrig provar kläder om inte en viss pojke tvingar mig. Jag tror mer på att le och hålla tummarna. Ibland går den strategin åt pipsvängen, men idag lyckades jag tamejfan. Jag har nu en klänning som jag spontanälskar och en skön stickekjol som det också bådar gott för. Sedan sådana där klädesplagg osm man borde ha i garderoben för att ha under de bästa plaggen. Polotröjor och sådant. Sedan ett ordentligt rosa nagellack som jag genast kladdade på. Ofntligt vad tjusig jag blev. Jag blev kär i mig själv och ska satan i gatan fråga chans..igen. Åhh..nu blev det en raveremix av somewhere over the rainbow. Åh..varför gillar jag sådan här musik så jävulskt? Jag borde fan inte blogga om det utan istället skämmas i tysthet, men nu blev det tydligen inte så. Det är mest troligt aerobicsgenen i mig som spritter till och jag känner för att träna mig själv svett och trött. Igår dansade jag lillröven av mig till världens roligaste koreografi. Den var jävligt svår först så hjärncellerna fick minst lika mycket träning tror jag. När jag kom hem blev det två avsnitt av true blood (som ALLA borde se för folk är nakna och har sex och biter på varandra) sedan somnade jag som en stock. Tung i huvudet i morse..nästan så där som när man har högt blodtryck, men efter promenad på stan gick ju detta över. Ska snart pinna iväg nu och gneta av ett 24 timmas pass..och NEJ det är inte synd om mig för ikväll ska vi käka ute och imorgon ska vi shoppa på stan. Nu kan ju sitta i er ruttna kassa på Konsum eller klämma finnar på främlingar eller skotta grus ni på era jobb...så tjafsar jag runt med full lön. Hejja jag.
Egentligen har jag inte tid att sitta här mer och pladdra oväsentligheter men..det kändes lite roligt.
Snart är det helg dessutom. Date med Nattis står på agendan. Jag gillar henne. Japp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0