/wrist

Kockobello i huvudet idag. Sov för tungt och för länge. Så fort rollspelskamrater kilat iväg styrde jag mot sängen och trillade omkull där. Såg så fram emot sovmorgon idag. Schemat har varit rätt hejjigt sedan förra torsdagen faktiskt. Det är en aning sjukt att jag ska känna mig ouppvilad då allt jag gjort är att umgås med folk. Jag kanske är en semi eremit deep down inside och skulle må bra av isolering. Bara för att då komma tillbak amed en hejdundrande lust att mingla järnet. Missförstå mig inte nu..jag menar INTE att det varit påfrestande att umgås. Jag menar bara att när man umgås så sover man inte. That´s all.
Var och pratade med min nya chef igår. Jag ska byta arbetsgivare och nu den första november så smäller det. Än så länge verkar de nya bättre än de gamla. Endast för att de gamla hade så jävla många anställda att man försvann i mängden. Av de nya fick jag omedlebart presenter och sådant gör mig glad. Bara två arbetspass kvar med den gamla arbetsgivaren och en av dem har ett fullspäckat schema med hockey och pizza och allt vad det nu var. Jag ska alltså se min första hockeymatch live. Inte illa va? Hoppas Spöland vinner.
Nu ska jag städa vidare här och locka fram alla häxor ur vrårna och pumpor och annat halloween tjafs man samlat på sig ocm ska pynta hemmet. Helt av allt vill jag sätta upp belysning på balkongen men det kan jag inte.
Nu har jag aaaaaboslut inget vettigt att säga så jag ger upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0