ninja of love

Ja....den här skivan med Freezepop är bra. Jag är en liten syntnörd när andan fallar på och idag har den trillat rejält. Efter att ha jobbat ett trippelpass måndag morgon till tisdag eftermiddag var jag en aning slö och orkade knappt hålla upp ögonlocken. Men när de flög upp på onsdag morgn (ok då..förmiddag) så spratt det i kroppen av energi igen. Bestämde mig för att rensa mitt katastrofala förråd. Helvete vad gval man kan dra på sig. En scanback med trasigt glas och fula skor. En bärbar CD-spelare och några dörrar. Dörrarna där hör egentligen till lägenheten och ska säkert vara kvar, men brukar jag bry mig om sådant? Nixpix. De ligger på återvinningen om någon känner att de behöver en eller två. Ja...jag fick ju lite hjälp att köra bort allt skit och som vanligt så kunde vi inte hejda oss utan satte igång tusen projekt till. Upp med trälist i köket. Bytte några pruttiga eluttag, sydde ett draperi och satte upp lampa i badrummet. Nu kan jag duscha när jag vill och inte bara när det är ljust ute. Satan vilken bragd. Nu vill jag ha ny diskbänk och diskho och kran i köket...och heltäckningsmatta i sovrummet och en sådan där spis som man eldar något annat än ved i. Vad heter det nu igen då? Ah..skitsamma.
Nu måste jag bara städa undan all jävla skit som alltid dras fram när jag leker händig och sedan måste jag lira lite tv-spel för jag har abstinens. Ja...så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0