vigselring eller fisring?

Nu måste jag skriva lite blögg glögg så att folk inte tror jag har tuggat av mig handlederna med senor och allt. Närå. Jag lever och frodas och har det oförskämt bra som vanligt. Idag blev jag så där jublande glad nere i magen (eller själen) för att jag tog en promenad hem från jobbet efter avslutat långpass och sola sken på mig. Det verkade som att hela Umeå var ute och dessutom gick de runt och fånlog precis som mig. Jag kände mig ba gla. Dessutom verkade många väldans ivriga på att åka det där jävla gisslet som kallas skidor. Jag kan inte för mitt liv fatta vad som är så spännade med det. Jag anser det mest vara bara otympligt och dumt. Mest dumt. Så jag promedade istället med västakn dunkande mot benet. I vanliga fall brukar det irritera sönder mina nerver men nu var jag ju som sagt på osedvanligt rba humör så det gick bra. Långpasset då. Jag började gneta i fredags vid 15 och inledde hela skiten med att komma för sent, men det sket jag i. Sedan skulle vi till en by i inlandet och rya runt. And rya we did. Herrejävlar!! Det var en möhippa som skulle planeras och genomföras. Ja...alltså...brudarna har suttit i många timmar innan också. Möhippan var rolig och jag fick se ställen som hette Kronan och Solia. Egentligen skulle jag även se trätrappor men vi sov istället för vi är lata jävlar. =) Jag har lärt känna hundar och titta på extrem hockeyfylla när det är som bäst..eller värst. Jag har även fått se en snopp. Det intressanta är att hockeyfyllan där är identisk med den hockeyfylla som brukar bli hemma i den by jag kommer ifrån. Fan på pricken likt. Jag satt som vanligt och var prydligt nykter och tyckte tiden gick långsamt. Sedan börade de spela Scatman och Capella och annat smått och gott på stereon och då stannde tiden upp helt och hållet.
När vi åkte dit var det en kille som körde och har var SÄMST!!!!!!!! Jag blev åksuk av hans jävla kassa körning. Satans idiot. När vi åkte hem körde en tjej och hon var så jävla bra att jag kunde somna. Så bra körde hon och då hade vi hunnit träffa 200 renar ändå. Jag litade på henne. Vet ni varför? Killar är i regel sämst på att köra för en som är åkrädd. Japp!! Sug på den och inse att det är sanningen!
Imorgon ska min mamma komma hit. Det är lite synd om henne nu för hon har opererat öga och får inte ta bort den tejp som skaver ögonvrån på na. Så jag ska pyssla om lilla mor imorgon samt låna storebrors wii. Weeeeehhh!!! Är det något mer ni undrar över?!? Jag ska äta mat snar för jag är duktigt hungrig, men jag ids inte riktigt än men nu har jag bloggat i alla fall. Alla handleder intakta.

Kommentarer
Postat av: spelledarn

Tänkte att det börjar bli dags att dra igång lite aktiv kultverksamhet. Ett vettigt första steg vore att vi snackar ihop oss om några datum...

Hör av dig!

2009-02-05 @ 19:40:59
URL: http://accordionaction.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0