Har jag lön nu?

Det är tråkigt att var ledig om dagarna. Jag ids inte sova längre även om jag tror det kvällen innan. Istället går jag upp och dricker morgonkaffe och tittar i VK. Jag säger till mig själv att jag ska somna om sen men jag lyder sällan. Sen går jag som bara och väntar på kvällen. Om jag jobbar sen på kvällen blir det extra sorgligt. Därför blev jag en glad jävel då det skulle bytas pass hit och dit. Efter många resor slutade det med att jag jobbade dag idag och inte på kvällen. Yay! Jag borde vara produktiv. Lyser solen ute? Promenad? Mjukisbrallan har vuxit fast i stolen. Dessutom är jag skadad. Vurpade inne i ett piratrum. Skulle åka linbana men trillade istället. Nu är mitt lår blått/lila/rött/gult. Det är lite av ett världsrekord och det kommer ni inte att få se på bild även om jag dragit ner byxorna för samtliga på mitt jobb nu. Jag gör så ibland. Det var förresten världens bästa lillebror och pojkvän och storebror och lillebrors fästmö och sådant som fixat födelsedagsöverraskning. Att rya på Aronsborgen i två timmar satte fan sina spår (och inte bara blåmärket). Jag tipsar alla jag känner att fara dit omedelbums och sedan rapportera till mig hur i själva faen man skulle göra i "inbrottstjuven". Jag är ingen framtida Link i problemlösning. AH!!! På tal om sådant. Professor Layton-spelen till ndsi.......aaaaahhhh. Det är uppbyggt av gåtor och klurigheter och man ska peta och tänka. Ibland även räkna men det brukar jag skippa. När använder man matte i verkligheten liksom?!
Jo....för att matcha allt och alla så har jag på mig mjukisbyxor som ni kunde läsa om tidigare. Igår hade jag på mig andra byxor faktiskt. Men det var då. Jag är även långhårig. Hur gör man då? Jag har inte haft långt hår sedan jag var ung i gymnasiet. Det var inte igår. Måste man börja peta och ha frisyrer då? Ingår sådant i modegenren? Klart det gör ....svarar jag. Man kan till exempel ha ett diadem eller hästsvans.

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Så kul =D Haha ja, november är den bästa månaden att fylla år i ju! ;) Lagom innan jul hihi. kram

2009-11-18 @ 18:12:00
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Emman

Tinkerbellan: Fast...jag fyller ju 31 oktober. Det skiljer en sekund mellan oktober och noember vid rätt tillfälle så vi kan nästan båda ha ganska rätt på ett ungefär. Jag kikade på din blogg och såg att du lyder mina moderåd. Det är bra. Man ska ha byxor på sig...förutsatt att man inte är utan då. Dåkan det istället bli kjol eller så...ja. Grattis i efterskott ändå. Du är ung som en liten docka.

2009-11-20 @ 09:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0