Iko iko!

Japp! Partylåt av rang. Jag petar mest runt idag och jular. Försöker fota men jag har bara gått utbildning i tre år och kan inte sånt där..men jag väljer att skylla på kameran istället. Dumjävlafanskamera. Jag måste ha en ny. Konsumtion is the shit. Sans-, och vettlös konsumtion. Spelar ingen roll att jag redan har för jag vill ha igen. SKA ha. Fast idag var det skönt att tjoffa runt på stan och inte köpa ett skit..förutom hyacinter. En gång promenerade jag till ett köpcentra ( om det för kallas så även i den här byn) men när jag nästan var framme började det spelas filmmusik från into the wild i mina öron. Jag förstod hinten. Det var bara att gå därifrån. Dessutom skämdes jag.Blir lite äcklad av mig själv. Köpa skit hela jävla tiden. Sluta med det. Mitt nyårslöfte brukar alltid vara att fortsätta snusa i ominskad takt men nu råkade jag sluta med det för två år sedan bara för att jag var dödligt jävla less på mig själv och många runt omkring mig och då fick nikotinet ta slaget. Jag slutade helt enkelt. Inga problem men då är jag lite bättre än alla andra också. Det som hjälpte mig genom abstinens var.....att lägga pussel för jag är inte funtad som alla andra barn. I alla fall...måste komma på ett nytt nyårslöfte för det hör till och nu ska det bli att nöta sönder det jag har till småjävla atomer och ge FAN i att köpa något. Istället ska de pengarna läggas på resa till Neapel. Dit vill jag. Till den där aaaaaaasmäktiga kyrkogården med alla statyer. Ni vet? Jag har bara surrat om det i tremiljoner år. Snart färdig.

Sådärjah! Gött att komma fram till beslut. Det är det man har blogg till. Ja..åsså finns det är AAASSFRÄÄSSCCHHH väska nånstans som man man bara måste köpa men bara om man har nya käder på sig som är moderna och gjorda i plysch..eller...velour same shit, different names. Mode i mitt aschle.
Nu ska ni få lite som jag fotat. Köp INGET!
Åsså just det......SLÅSS!!!! Viktigt med våld för det har Deg sagt....skrivit...det åsså nått om Anvil. Emman berättar något säkert för alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0