Regn ute. Heavy Rain inne.

Det här blogginlägget är det då jag ska prova trycka på det pyttelilla trädet som Jåjje tipsade om. Jag ska motbevisa alla hade jag tänkt och infoga bild. Det börjar bli en aning löjligt det här att jag inte kan med foton på blöggen.
Igår var jag oavsiktligt teknisk och fick igång internet på jobbet. Helt plötsligt funkade det bara efter att jag trycka på alla knappar ett tag. Samma problemlösningsteknik som en ettåring (fast jag åt inte på tangentbordet). Med internet på jobbet så försvann bara timmarna. Vi pratade nog bort en hel del tid jag och chefen också. Det är spännande tider nu och hennes pirr smittar över på mig. Jag sympatipirrar. Japp!
Idag har jag några anhalter på schemat.
Först ska jag vara duktig och skicka tillbaka en jacka som kusin glömt. Det var ett år sedan hon glömde den och idag känner jag att det är dags...typ.
När jag ändå är igång ska jag in till min favoritplats jämt; biblioteket. Ah. Så många möjligheter...och böcker.
Ja..hmm...det var nog egentligen inte fler än två punkter. Jag har redan hunnit med att betala räkningar. Det är en samm fröjd nu när jag inte behöver betala för två lägenheter+ lån+ränta+amorteringar. Ahh.
Jo...jag kom på en tredje punkt. Klippa naglarna. Långa naglar är äckligt att ha. Jag kan titta på andras om de är fina men jag fucking avskyr klor. YUCK!
Såja. Nog om detta. Nu ska jag klicka på trädet. Hejdå.

Nä....jag ångrade mig. Måste tömma kameran först. Men...sen så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0