Jag gör det helst en annan dag

Jag har några gamla vänner som jag känt sedan urminnes tider. När jag surrar med dom blir jag glad. De påmminer mig om när jag var mycket yngre...typ en sisådär 22 kanske och nyinflyttad i stora staden. Jag kände inte en käft när jag flyttade hit och jag hade ingen egentlig hobby heller.
En särskild eloge ska gå till mian gamla barndomsvän och bästis Angebange. Att jag återfått kontakten med henne glädjer mig så mycket att jag blir nästan rörd till tårar. Hon är så hemtrevlig. Precis som de här andra vännerna jag pratar om. De är så jävla hemtrevliga allihopa.
Förutom alla mina vänner som är så jävla mycket bättre än DINA vänner så har jag varit en snel syster idag och hjälpt storeror och hans tjej att flytta idag. De skaffar bo ihop och alla möbler ska byta plats. Eftersom jag bor i norrland bjöd dagen på snöoväder av rang men det är bara att stappla på ändå. Vi höll på att krocka minst fem gånger men det beror mest på att hon inte bromsar i tid. Själv satt jag i passagerarsätet och spände aschlet vilket jag alltid gör när jag är nervös när andra kör. Ibland får jag ett rejält träningspass. Typ när storebror kör och är irriterad. Oh my god!! Buns of steeeeeeeeeel.
Nu blir det rötjut och skräckfilm här. Vilken vet jag inte. Har ni nån bra på lager kan ni väl tipsa kanske.

hhöömm..ja det jag egentligen ville säga var ju då bara att jag gillar mina vänner. Ni rockar fett.

Kommentarer
Postat av: fredrik

Skriver du skräckfilm får du ju för bövulen skriva VILKEN film det är! 8)

2010-11-27 @ 21:24:05
URL: http://fredrik-d.blogspot.com/
Postat av: Emman

Jomen vi hade inte bestämt oss när jag skrev.Det blev rec 2 och den var värdelös. Det är fan dyngsvårt att hitta bra skräckis nuförtiden. HJÄÄÄÄÄÄÄLP mig!

2010-11-28 @ 14:40:08
Postat av: fredrik

Det blir de vanliga. 8)



http://fredrik-d.blogspot.com/search/label/film



Trevligt tittande! 8) Cage är en rulle jag har hört bra saker om. Kolla upp det. Sci-fi. ööh Monsters, som destrickt 9 men lite värre. 8)



Do it. ;D

2010-11-28 @ 23:31:56
URL: http://fredrik-d.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0