he rulla på

Idag har jag längtat till. OJ....måste bara tillägga..lyssnar på Hurt nu. Dom är bra. Helt plötsligt fick jag gåshud. De har kompinerat ihop tonerna på ett bra vis tyckte min kropp. Hej och hå.
Idag har jag i alla fall längtat till. Jag ska på lyxig ansiktsbehandling och försöka få någon ordning. Det har dykt upp envetna jävlar här och där och jag riskerar att klsa sönder mig själv när jag petar på. Bättre att unna sig lyx. KÄnde att jag var värd det eftersom jag jobbar två 24 timmars pass denna vecka.
ooooohhhh! Nu dök det upp en manskör på låten Silver lining. Jag DÖÖÖÖÖR!!!!! Så bra. Jag får spatt.
Ikväll ska jag även skaka röv till zumba. Det är faktiskt helt ok i mina ögon. Ovant som fan att kråma runt och vrida sig lite halvsensuellt. Råjobbigt när man har en ryggrad och andra ben i kroppen. Instruktören ser ofantligt proffsig ut så jag känner mig ännu mer som en gravid tegelvägg men det är bara att bjuda på det. Förra gången jag testade var det dessutom en tv man där som skulle filma. Men givetvis. JAg kikade på nyheterna men jag syndes (syntes?) inte. Haha. En annan lyx jag har idag är att jag for på bibblan igår och skopade hem nya boklån. Nu har jag svinmånga nya böcker att välja och vraka bland. Det är guld i mina ögon. Det får aldrig ta slut på böcker. Då blir jag syr.
Nu ska jag bara få tiden att gå fram tills det är dags att skrubba fejs. Nästa lyx jag unnar mig blir en total massage. En som inte är så direkt skön och taktilig utan man knåda utav ba satan för att få bort knutor och gval.
Ja..alltså...egentligen var det inte mer ändå jag kände för att rapportera om här. Ska jag kanske bjuppa på en bild när jag ändå lärt mig trycka på knappen av ett träd?
Jo..vi får se.
Förresten är hösten bäst och jag trivs som fan i detta väder. Hela tidpunkten är ba guld. Sådeså! Det här är Lotus. Han ville äta handduk.

Kommentarer
Postat av: fredrik

8)



Jag rekomenderar Dollhouse. Du gillade Firefly, det är av samma snubbe. 8) Du har kanalerna den går på, vad jag vet. Efter avsnitt tre blir serien jävligt bra!



Kiiiik!



vad är det du lyssnar på? Jag känner igen titlarna, men inte bandnamnet... Hurt?

2010-09-09 @ 10:40:56
URL: http://fredrik-d.blogspot.com/
Postat av: Emman

Jag har sett några avsnitt Dollhouse. Helt ok. Vi betar igenom battlestar galactica nu. Också bra. Det är nått nytt jag lyssnar på Hurts hette dom tydligen.

2010-09-09 @ 11:31:59
Postat av: fredrik

Battlestar, är det den gamla serien eller den nya? Är det nyinspelningar eller är det en "ny" serie? Filmen, är den bra? Jag funderar på att kika på denna serie. 8) Explain!



Dollhouse blir bättre och bättre! Sen är det kul att en snubbe från Firefly är med. hihi Jag är bög!

2010-09-09 @ 11:53:52
URL: http://fredrik-d.blogspot.com/
Postat av: Emman

Lugn och fin nu. Det är en gammal serie battlestar. Den finnas lite här och där att köööööpa.Filmen har jag icket sett än. Inte förrän serien är färdigsedd. Jag gjorde tvärtom på firefly å det var dåligt. Såg serenity först. Se fan serien. Jag gillar den som fan och jag blir lite kär i Starbuck så jag är också bög.

2010-09-09 @ 17:07:22
Postat av: fredrik

aaah Men som jag har fattat det, och inte DU, som kom det EN serie battlestar op 70-talet (eller 80-talet) och en för bara några år sedan. Sen kom filmen. Men jag har ingen jättekoll.



De finns att tjöpa på sfbokhandeln. Den ligger här. Fuck you! ;)



Firefly hade jag dock aldrig sett om jag inte sett filmen först. 8) Men serien är ljusår bättre än filmen, och filmen är asbra!



JAJA jag menar, jaja 8) Take care! och stuff. Jag är trött. Förlåt! 89

2010-09-11 @ 10:34:53
URL: http://fredrik-d.blogspot.com/
Postat av: jöjj

Lotus, den gamle slusken!



:)

2010-09-13 @ 18:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0