Intejante

Jag är morgonpigg och killen är morgontrött så jag spenderar morgonkvisten med att kolla så många bloggar jag bara kan. Många handlar som vanligt om kläder och annan utstyrsel. Sånt bryr jag mig inte om. Två bloggar jag snubblade över handlade om ickejante idag och de hade listat lite saker som de var bra på och jag ville göra sammalunda.
Jag är bra på att hitta fina saker nästan varje dag.
Jag är bra på att hitta pepp och träna.
Jag är bra på attge nästan alla människor en chans.
Jag är bra på mitt jobb.
Jag är bra på att odla små frön så att de blir till blommor även om det bara är andra gången jag försöker.
Jag är bra på att sluta med dumheter jag inte vill fortsätta med såsom snusning och bita på naglarna.
Jag är bra på att borsta tänderna två gånger om dagen.
Jag är bra på att baka bröd.
Jag är bra på att ta vara på lediga dagar och bara njuta.
Jag är bra på att lägga pussel.

Det enda jag vill bli bättre på är att sluta vara fegis när det kommer till bilkörning och att säga det jag tänker när det ändå är så snälla tankar jag har. Jag gillar ju folk.

Jag är också bra på att pynta vår balkong fin. Den ser ut lite så här





Kommentarer
Postat av: fredrik

Fan vad bra du är Emma! Jag kan bara hålla med om det jag själv vet om dig.



Jag har et tminne av att du gör gott bröd.



Att du är en bra människa, det skriver jag här och nu. Fuck you. Ta till dig. Du är fin!

2011-04-14 @ 05:18:23
URL: http://fredrik-d.blogspot.com/
Postat av: Emman

Deg: Vilka snälla ord. Tusen tack. Jag kan göra en bra-lista om dig också =)

2011-04-14 @ 09:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0