Älskar det

Jag jobbade mååånga timmar i helgen och sen några till i övertid så när ljuvliga måndag kom var det skönt i hela kroppen. Det var underbart molningt och blåsigt och det stod dans på agendan. Tidigt i säng för att sova är oslagbart. Idag är jag också ledig och det är ( om möjligt) ÄNNU bättre. Massvis med energi efter lång sömn och träning. Dessutom är den här stola, gula, varma saken framme i skyn igen. Så jag ryar på i hemmet och gör det rent och fint men mest gör jag balkongen mindre igen pollenad. Det här gula dammet som ligger på allt och alla är envetet och jag likaså. Påtar med blommor och rensar fint till tonerna av is you or ain´t you my baby och annan 20-, 30-tals musik. Dessutom klistrar jag upp ugglor på väggen ute. Hur har jag kunnat klara mig utan dessa så länge. Vill ni ha bild? Ok. Vänta då. men typ isådär.
Spontan älsk. Nu har jag just kokat fika och väntar på pojkvännen. Då blir dagen ännu bättre. Helt bäst.
Jag hoppas verkligen att ni också har en bra dag. Har ni inte det så får ni väl för fan se till att den blir det. Låt inte det jävliga ta sån plats. Slyffla undan det och gör något du tycker är roligt i MINST 10 minuter. Ta en tidning och skit riktigt länge på toa kanske? Vad vet jag. Härå!

Kommentarer
Postat av: jöjj

råkul att läsa bloggen!. jag har knäckebröd med kaviar och ost på. med folköl till.



det är king!

2011-07-21 @ 03:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0