39 graders intelligens

Nu har jag dragit med sjukdom i flera äckliga dagar. Tusen kilowatt energi i söndags då jag provade på punch out för första gången och sedan totaljävlakrashade jag. Ont som fan i axeln (jag tror jag gjorde illa mig). Feber som en motherfucker och idag bröt ytterligare förkylning ut.
Under mina ryigaste stunder har jag haft några fenomenala stunder av sanning. Det här är vad jag kommit fram till.
1: Man måste dricka vatten på båda sidor halsen när man är törstig. Denna insikt har uppenbarat sig för mig även förra gången jag hade ordentligt med feber men det är lika fullt sant. Man måste fukta båda sidorna av halsen när man dricker och då menar jag insidan. Japp.
2: Människor som sätter prestige i pengar är jävligt farligt ute och de är även en sorts människa jag föraktar. Värdesätter de pengar så högt så innebär det att de går att köpa (oftast av män i 50-70 års åldern i kostym) och då blir de opålitliga(re än vanligt). Jag är inte dum så jag fattar ju att pengar behövs. Köpa mat och betala hyra och sånt shit. Men jag pratar om folk som tycker att man bara kan ha det bra om man har riktigt mycket pengar. Idioter är vad dom är och jag är glad att jag inte tillhör den skaran.
3: Den sortens människa jag litar på absolut minst på och som hittar på mest jävulskap i världen och är minst värda är män i 50-70 års åldern. Gärna i kostym. Jag kan rysa bara jag tänker på dom. Extremt jäkla opålitliga. Ofta är punkt tre förknippad med punkt två. Men tänk efter. Är de normalt funtade i skallen? Det finns undantag så klart men de flesta av dem....huvvafuckingligen. Jag litar inte på dom för fem öre. De vill illa.

Det var vad jag kommit fram till. Jag är inte friska än och knaprar alvedon och sniffar vicks för fulla muggar så det kan hända att listan fylls på. Men för närvarande är jag nöjd.

Kommentarer
Postat av: fredrik

Ändå sunda tankar. 8)

2011-03-15 @ 10:38:27
URL: http://fredrik-d.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0