Hej

Jag bloggar inte ofta men jag behöver inte blogga ofta heller.
Jag är nu inne på sista veckan semester. Kanske några brukar känna förtvivlan för att det är över för denna gång och åter till kvarnstenen, men inte jag. Nu nalkas nämligen bästa årstiden; höst. Min favorit genom alla tider. Det är filt, tända ljus, te i ny fin tekopp, böcker och film som jag gillar men också att det är kallare utomhus. Allt detta blir förstås roligare om det varit en varm sommar då jag kutat runt i stort sett naken för det varit så varmt. Eftersom jag spenderat större delen hemma kan jag säga att det faktiskt varit så varmt.
Det är också nystarts-tänket som jag älskar med hösten och i år blir det stora feta hårdhandskar för min del. hela september ska bli en experiment månad där jag ska pressa min lilla kropp och se vad den pallar. Otroligt intressant ska det bli.
Andra experiment står just nu och bubblar i rummet bredvid. Mjöd och mölska ska det bli lagom till jul. Igår blev det dock en liten incident då det helt enkelt jästa över. Mölksan är verkligen på G.
Summering av sommaren (även fast den inte är slut än) är att familjen hängt ovanligt mycket i stugan för att bygga till där. Alla har nu varsit palä att domdera i. Göttmos. Här byggs det ett förråd och i bakgrunden syns min och sambons stuga.
Sen åkte vi båt. Ombord fick vi höra Mr Vain LIVE! Inte illa pinkat. Herrejävlar vad fult det blir med bilder olika stora. Den här bloggen är en styggelse. Jag kanske borde skaffa en ny fin domän men det ids jag inte än. Det kanske för bli ännu en höst aktivitet.
Anyways! Nu ska jag åter till stugan och härja. Byta bastupanel på ytterdörren. Sånt gör jag. Även hänga med världens bästa unge Gordon. Weeoo!!. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0