personlig utmaning

..eller så hemskt mycket utmaning är det säkert inte men personlg grejsimojs är det i alla fall. Jag har beslutat mig för att det får bli någon ordning nu och slut på klädhandlandet. Jag har inte överdrivet många plagg men ändå irriterande många. Inte ett enda plagg ska innanför dörren nu om inte något annat åker samtidigt. De plagg jag redan har ska nötas ut och de duger fint. Jag klär aldrig upp mig ändå. Blivit mycket handling då jag först gick upp många kilo och sen blev av med dom igen. Men nu när det stabiliserats ska det inte behövas byta igen. Jäpp.
 
Det är vad jag roar mig med. Ni då? har ni snört upp massa tomtar överallt och klunkat glögg litervis? Icket jag.

Har inte orkat eller haft tid. Däremot har jag flyttat hela mammas bohag från ett ställe till ett annat. Jag har hängt mycket med bäbis som snart, snart, snart kan gå själv men än så länge behöver ett finger att hålla i och därför blir omåttligt ledsen då man inte ställer upp och lånar ut ett finger. Gå är ju det roligaste som finns.
 
Det var nog allt för denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0