Flitig bloggare

 är jag inte och det är ju gött.
Då hinner så mycket hända och jag får så mycket att skriva om.
Men sen blir jag lat och ids inte rabbla upp allt.
Jag VILL dessutom inte rabbla upp allt.
Men bra mår jag. Arbetssökande och fin är jag. Totalt chill inför framtiden dessutom.
Pojkvännens motto är ofta "det löser sig" och (efter lite panik igår) kände jag samma sak.
Jag kan inte skynda på andra som till exempel gamla arbetsgivaren att skriva rätt arbetsgivarintyg.
Jag kan bara gör det jag kan. Vilket är fara till svärföräldrarna och fika och skriva ut alla jäkla blanketter som fyller mitt liv just nu. Fina blanketter åsså får jag fika.
 
Min enorma skara läsare brukar alltid önskas en ond påsk och den är ju över för i år. Min var inte ond utan snarare väldigt god då jag ägnade mg åt diverse dödssynder i stora staden Stockholm. Frosseri är min favvo dödssynd. Från hotellfrukost till sena middagen har hungerskänlorna varit puts väck.
En mycket bra påskresa som vi kanske gör om. Ifall vi ids.
 
Men som arbetssökande kan kan roa sig med att kliva upp klocka 06, äta frukost och blogga en sväng och sen lägga sig i sängen igen som snappt hunnit bli kall. Alla andra som jag ska kontakata börjar ju ändå inte jobba förrän typ 10 eller så. Latmaskar!
 
Tjipp å hajk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0