He vart inget

Nä. Arbetsgivaren från förra inlägget ringde med tråkiga nyheter. Brukaren ville inte ha mig och det är ju brukaren som bestämmer även om  jag kan känna att det var i sista minuten för på tisdag står de utan folk. Men det är ju inget jag behöver bry mig om. Brukaren där får göra precis som hon vill. Det är helt och hållet hennes liv.
 
Samtliga i denna hushåll tog en regning biltur till maxi idag för att införskaffa diverse smaskigheter till midsommarhelgen. Jag har redan påbörjat min laxtårta, mojitotårta och bakat källarfranskor. Enda planen jag fått revidera är den om rabarberdricka. Finns inte att köpa. Känner att jag snabbt blir rabarberrabiat och vill göra egen saft. Det står säkert många plymer med oanvända rabarberstänger runt om i  staden som jag kan få skörda. Yay!
 
Jag är även en smula regnrabiat idag och VILL fan ut och traska trots ihållande regn. Jag har ju för i faen en helt ny GUL!!!!!! regnjacka som jag kan dra på mig. Yay igen!
 
Ska jag kanske bjuppa på din bild till detta inlägg? Vi ser väl vad som finns.
Till exempel kan ni få se mitt dilemma nuförtiden. Det är en mage ivägen för texten i boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0