SOMMAR

I förra inlägget längtade jag och i detta inlägg drar jag. Ljuvliga, fina stugan. Bara jag, mamma och vovven ska njuta där ett par dagar. jag har fått låna en hel säck med morden i midsomer DVD:er av kompis så bring on the dåligt väder.
I övrigt går livet sin stilla gång. Helgen som var kan kallas för episk. Den var två dagar längre på grund av  nationaldagen. Vi har hunnit umgås med varenda vän vi har i stan ungefär. Spelat mängder med brädspel, haft sovmorgon ända till 8 vissa dagar, slappat som sälar i solen, läst massa bra böcker, skaffat ny grill och invigt den med diverse spontangrillningar. Vi har dessutom i sakta mak börjat röja inne i vårt extrarum. Har ni ett sådant rum kanske ni känner igen fenomenet av hur otroligt mycket gval man kan stoppa i ett rum. Det är ju ändå över och ska inte användas till något så allt som blir över hanmar där. Sortering i miniformat pågår för fullt. Jag tar en pärm åt gången och någon kartong nu och då men det går i alla fall framåt.
Det rummet ska nu användas till något som jag kan avslöja i augusti eller september. Men tills dess är det en hemlis i alla fall för de som inte vet om det. LIX!!! Pilutta dig!
 
Men nu är det tamejfaen sommar och datorn ska stå på så lite som möjligt. Facebook ska ta paus och jag ska vara utomhus.
Vi hörs i höst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0