Dagen till ära

Om 18 dagar fyller bäbis fyra månader och idag, helt plötsligt medan vi tittade på tv så vände han sig från mage till rygg. Tjopp bara. Jag blev så paff att jag vända tillbaka honom så han fick göra det igen...och igen. Mycket riktigt. Bäbis vänder numera på sig.
 
Han kan även tjollra och sjunga och tjuta av lycka som om det inte fanns någon morgondag.
Helvetet vad jag älskar denna unge!!
 
Förövrigt försöker jag spela mitt nya link between worlds nu. Det går sisådär. Jag kan ju fr i bövulen knappt skriva detta inlägg för bäbis ligger och sjunger i spjälsängen och är bara helt ljuvlig. Jag vet att jag är i jäv men är han ändå inte lite mer bäst än alla andra bäbisar? Chansen finns att det endast är jag och hans far som tycker det.
 
Nämen. Jag ids inte blogga. Imorgon är det första advent och min plan är att pynta och lyssna sönder jullåtar. T har ju aldrig hört dom förr. Måste etableras.
 
Tjofläng!
Det syns en aning på inredningen att det bor en bäbis i lägenheten nuförtin. Fast spjälsängen står ju faktiskt i sovrummet numera. Jag hade bara nyss skruvat ihop den. Såatteh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0