men hej du

Men satan vilken helg. Exakt allt har hänt. Alla jag känner har jag träffat och sånt. Fest både fredag och lördag. Såg för precis några sekunder sedan bilderna från tjejfesten på lördagen. hahaha...vi var visst fulla. Ju senare kvällen blev destor närmare kom kameralinsen. Rakt in i kinden.
Jag tror jag ska analysera the painted veil tills den 25. Den kändes intressant att titta på lite närmare faktiskt. Sen har jag gått med i ett nytt community med enorma potential. som vanligt när något känns spännande så sjunker jag ner en smula i mig själv och känner efter ordentligt. Jag är inte blyg...jag bara drar ut på känslan. För er som är nyfikna heter den darkside. Jag rekomenderar men vägrar att säga här vad mitt alias är där. weehehe.
Åh..jag borde plugga. Ser fram emot att se Kinsey.
ÅH!! Jag höll för i fan på att glömma berätta om min dag idag. Vaknade typ 8 och var igång på momangen. Men det regnade så jag fick hålla mig inomhus. Synd för jag ville gå runt sjön i rasande fart. Aja..imorgon kanske. Istället tog jag tag i saker som borde göras. Typ snöra bort 35483653 tomma kartonger som stod på vinden. Passade på att slänga en jävla massa rat också. Jag hittade en påse med trasiga sladdar i på vinden. Helt sjukt. Det enda de passar som är att knyta fast någon...hmm....intreresting. Fan...när jag skriver låter det futtigt..men jag höll på i timmar fan.....oh well. Jag får vara nöjd med mig själv ändå.
Sen fick jag köra bil. LOVE IT!!! Nu slappa på jobbet.
Imorgon? Det får jag se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0